Login:
Heslo:
 
Navigace: Holešovská výzva > Připojte se k výzvě > Připojte se 3 - PIŠTE NYNÍ SEM

Připojte se 3 - PIŠTE NYNÍ SEM

Lidi jeden komentář co stojí za to

v takovémto počtu se sejdem na Václaváku 15.4 

---------------------------------------------------------------------------------------------------

[262]dosilVloženo 17.05.2012 10:32
V České republice probíhá americký experiment
Víte, že žijete v zemi, která byla skupinou amerických investorů vybrána jako experiment, kam až jsou Češi ochotni klesnout bez odporu a až čemu jsou ochotni se podvolit? Tento experiment byl sjednán s Václavem Klausem hned po revoluci, proto tak vystřelil raketově... nahoru v jeho kariéře. Zaplatili mu dokonce i psychology a poradce a to vše proto, aby vytvořil co nejefektněji tu nejmocnější konzervativní stranu typu fašistky Tacherové a uchopil moc v zemi a začal zavádět to, co se nepodařilo v Británii. Češi byli vybráni z důvodu nízké schopnosti fyzického odporu, což bylo pro americké investory, kteří si tento pokus objednali, rozhodující. Bylo nutné vybrat národ, který nebude příliš agresivní v poslední fázi experimentu při očekávaných sociálních nepokojích. Češi byli vybráni také proto, že jejich vlastnost zaprodat za vlastní loajalitu svého bližního, je nebývale silná. Najde se u každé národnosti , ale Češi jsou individualisté s nízkou soudržností. Navíc po nadvládě silně autoritativního socialistického státu měli američtí investoři do tohoto experimentu jistotu, že se národ ani po 10 letech neoklepe a nezačne svorně novou "revoluci". Mezitím se totiž vytvořily sociálně vyhraněné skupiny, které jsou ochotny "střílet do vlastních řad" a rovněž se využilo setrvačnosti Čechů v boji proti komunismu, který bylo odhadováno vydrží 15 - 20 let. Zatím se české stádo chová dokonce nad očekávání zadavatelů tohoto pokusu. V Česku je vláda připravena zajít až na hranici, kterou si ani židoameričtí finančníci nedokázali představit. De facto očekávali, že se experiment nedožije ani dnešních podmínek. Postoj Čechů ale prokázal, že jsou ochotni se podvolit systematické propagandě a ještě daleko hrubší selekci společnosti a jsou schopni se přizpůsobit i sociálně nemyslitelným podmínkám. Například jsou ochotni se sestěhovat s příbuznými a vlastní byt pronajímat.

to je nám podobný,, pak se tu má něco změnit,, musíme táhnout za jeden provaz, jinak to nepůjde

Komentáře

Strana:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
[1]ADMIN - RIŠI (admin)Vloženo 22.03.2012 09:03
Přátelé pište nyní komentáře sem prosím .Těšíme se na vaše názory a hlavně na vás osobně na demonstracích ,přeji krásné jarní dny ))
[2]HanaVloženo 22.03.2012 09:42
Plně podporuji Holešovskou výzvu. Vystoupení pana Popelky v Hayd parku se mi líbilo a fandím. Pan Popelka přišel do televize z ulice, nevyspaný a unavený. Nemá určitě v plánu práce řešit složité otázky státoprávního uspořádání do detailu. To musí Takáč příště položit otázky dalším odborníkům na ústavní právo. Dělají to jiné týmy a na to je zatím čas. Co jsme od něj čekali, to jsme se dozvěděli. Ukončit trápení současné garnitury, dát dohromady lidi a nastolit skutečnou demokracii zdola. Ať otevřeme TV, rozhlas, nebo tisk, všude se dovídáme, jak nás a naší republiku naši politici již zcela veřejně korumpují, rozkrádají, tunelují a přitom bez ostychu slibují, jak bude ještě hůře. Z obyčejných lidí sají ne pot, ale už doslova krev, ačkoli sami sebe bohatě odměňují a ve velkém bohatnou, dokonce čelí podvodům a korupcím. Naší zemi jen škodí a lidé na to doplácí. Kdo způsobil dluhy, má se za ně zodpovídat a to platí i pro pány politiky. Kdo způsobil takové dluhy naší země? Vy, páni politici, tak jak si můžete vůbec troufnout a chtít, aby jsme na vaše dluhy a rozkrádačky dopláceli my, obyčejní lidé a ještě vás v tom mlčky podporovali, nebo je snad dokonce za vás i spláceli??? Každý z nás, kdo v 89´roce cinkal klíčema věřil, že bude lépe, ale až kam nás tato vláda dovedla, je již pro většinu lidí neúnosné. Nic nedělat a jen čekat, to je příliš jednoduché s jediným výsledkem, jíst budeme jen levné náhražky a až povinné platby budou vyšší než naše příjmy, přijdeme i o střechu nad hlavou. Pak se ale nedivme, že až budeme na ulici umírat hlady a nemocní, že si nás také ani nikdo nevšimne. Nějak se začít musí a člověk sám nezmůže nic. Proč se např. vůbec nehovoří o tom, kam až dnešní reformy lidi dohání a kolik lidí ze zoufalství páchá sebevraždy? Proč toto naše politiky nezajímá a nebo je o tomto zakázáno hovořit? Ani nechci domyslet vzkaz od politiků našemu národu, že bude ještě hůř... To přeci nemůžeme dopustit, nebo jde snad o čistku národa? Dosáhnout se dá mnohé, ale naší nespokojenost musíme vyjádřit všichni hromadně. Máme k tomuto díky demonstracím velkou šanci, pojďme všichni napravit to, o co jsme se v roce 1989 doopravdy snažili. Pokud to lidé nepochopí, nebo tuto šanci vzdají, tak Bůh s námi, ale pak nenaříkejte...

[3]KvětaVloženo 22.03.2012 09:52
Právě hlásili na ČT24, že se Holešovská výzva spojila v protestech s Odbory. Datum protestu prý není známo. A co 15.4.2012? O tom ani zmínka. O pravdivosti informací našich sdělovacích prostředků jsem se přesvědčila sama, neboť jsem byla na všech třech demonstracích-sdělovací prostředky lžou.
Mnozí kritizují spojení s Odbory.Já se domnívám, že pokud jde o stejnou věc a to je demise vlády a presidenta-tak proč ne? Do ulic musí vyjít co nejvíce lidí-i ti, co zatím váhají, bojí se nebo jsou pesimističtí ke všem snahám o změnu..A co bude potom? Věděli to dopředu při všech revolucích?? Hlavně se nesmíme nechat otrávit a vzdát to!!
Hůře už snad nemůže být. Podporuji Holešovskou výzvu od jejích vzniku a děkuji jejím iniciátorům, že probudili národ a dali nám naději!! DÍKY!!
reakce: [9]
[4]JanaVloženo 22.03.2012 10:14
Lidi, vezměme vidle a pojďme!
[5]karel maliskaVloženo 22.03.2012 10:22
souhlasim a podporuji neni již déle možné nečinně přihlížet soustavnému rozkrádání podvodům a lžím
[6]EvaVloženo 22.03.2012 10:46
Také nadšeně a jednoznačně souhlasím s Holešovskou výzvou.
Je nutné abychom se spojili a opravdu všichni táhli za jeden provaz!
Považte,že nás je hodně,když se spojíme.A to by bylo abychom ty prasátka od korýtek nevyhnali.
Lide český povstaňme a braňme sebe a svoji ČESKOU ZEMI♥
[7]AdélaVloženo 22.03.2012 10:48
Vážení, termín dalšího protestu bychom měli šířit také po emailechm, protože jinak se o něm lidé nedozví (já se např. o minulém protestu náhodou dozvěděla z rádia druhý dne..což je už pozdě! nyní si hlídám tyto stránky)každá kravina po mailech chodí, tak pojďme šířit a šířit a šířit....
[8]TomVloženo 22.03.2012 14:04
Zdravím, už se ví kolik je podpisů na petici??? Docela by mě to zajímalo, Děkuji
[9]Ten DoleVloženo 22.03.2012 15:01
Dost mi vadí, že před 15.3. se "odbory" tvářily, jako kdyby o "Holešovské výzvě" nevěděli (podle mne jednoznačně VYČKÁVALY na průběh, účast, zabezpečení ...),

a teď se dělají velkými "kamarády", jak moc nám chtějí "pomoct" ...

ALE, jako zásadní problém považuji TO, ŽE "ANI Ň" o tom, že JE POTŘEBA ZAVŘÍT ty všechny dosavadní "GRÁZLY" (...), co mají "na svědomí" onen ZDEVASTOVANÝ stav ČR ...
[každý dle svého podílu viny byť jen tím, že JIM to dovolili ... (kdeco taky odhlasovali), nepoukazovali na ty "LUMPÁRNY" (byli si vědomi), neburcovali národ k OBRANĚ PROTI TOMU ...]

Tedy, v rozsahu CO NEJDŘÍVE pro DEMISI vlády (jestli ji vůbec chtějí?),
nechť pomůžou, ALE V OSTATNÍM (co chce HV VČETNĚ patřičné ZMĚNY zákonů, aby se to mohlo zrealizovat) MUSÍME VYDRŽET, byť zase opět sami ...

UŽ SE NESMÍME nechat "UKECAT, OBLBNOUT" jako po roce 89 !!!
[3]
[10]VlastaVloženo 22.03.2012 15:08
Po včerejší informaci od koordinátora :
JIHLAVA - podpisová akce bude v PÁTEK 23.3. od 15 do 17 hod...Masarykovo nám.
[11]JirkaVloženo 22.03.2012 17:15
Dobry den,

ocenuji a podporuji Vasi aktivitu pri organizaci protestu proti zlodejskym stranam a politikum. Je velmi dobre, ze se ulice zacina mobilizovat. A myslim, ze by bylo dobre, kdyby to vybrani zlodeji pocitili na vlastni kuzi, nemyslim tim nasili (zatim).

Ale takova akce (uz tu kdysi byla) s názven např. "Vajicko pro zloděje Bema ci Drobila ci Vondru ci ...." zlodeju je tam vic nez dost. Nebo Vajicko pro toho, kdo to zastresuje tedy pro Necase. Myslim ze by to bylo ucinne a dost lidi by se toho chopilo, byt jsou vejce draha.

Zaroven Vas prosim, nepromrhejte naboj, ktery ve spolecnosti je. Budte jednotni a dukladne si promýšlejte co vlastně chcete. A presentujte je nekym charismatictejsim. Např. výkon pana Popelky v Hydeparku byl v tomto ohledu bohužel žalostný.

[12]Vaclav GalovicVloženo 22.03.2012 17:22
Také se ženou podporujeme HV a veřímě že se už něco stane. Už si zajednávám nálepky na auta že se stydím za vládu... jen ještě seženu pár lidí a pak udělamá objednávku a polepíme si auta
reakce: [16]
[14]BlackmooreVloženo 22.03.2012 22:23
mám pocit,že po min.Dobešovi,se budou jeden po druhém postupně vytrácet a čekají,že soc.demáci vyhrají volby a ochrání je i jejich majetky,věřím, že HV, jim na to neskočí, a dočasná vláda ukáže,brzy po zvolení aspon nějakou vlaštovku k lepšímu,
pokud tu zavedou spravedlnost, nebude potřeba tolik soudců a předražených právníků,věřím,,že bude lichva všeho druhu postavena mimo zákon a pokusit se eliminovat exekuce ,které vznikly schválně špatnýma zákonama , korupcí soudů a podobně, dále,přehodnotit zákony notářů,kteří se k pozůstalým chovají jak exekutoři, jen aby si nahrabali co nejvíc po zemřelých lidech,tuto povinnost -chodit k notáři bych zrušil,pžeji Holešovské výzvě,a podpořím ji kdykoli bude třeba, aby se tato revoluce podařila,v 89 r nás Have, sprostě a zákeřně zradil,jdem do toho dál,,, vydržíme,,
[15]poláčekVloženo 22.03.2012 22:26
Jsem hodně rád a můžu Vám všem říct,že se mi ulevylo a hned mám lepší náladu,když vidím,že můj názor na ten bordel co tady vté naší krásné zemi vidím.Teď jsem bohužel nebyl na protestu,ale 15.4.určitě pujdu a doufám,že se mi povede přesvědčit další lidi.podporuji HV na sto procent a jen tak dál víc a houšť.Na každou svini se najde řezník,takže naše vládní prasata jsou na řadě.Poté ty minulí např pánové dlouhý,klaus,kočárník,ruml atd.Až do důsletků vyšetřit a potrestat.Zaspíváme si Ktož sú boží bojovníci a hurá na ně....
[16]HanaVloženo 23.03.2012 00:56
[12] Pane Galovič, skvělý nápad, rádi bychom se k Vám s nálepkami na auto připojili, poraďte prosím jak, nebo kde lze zajistit. Děkuji
[17]Vláda se opět chystá legalizovat podvody !!! Vloženo 23.03.2012 06:03
Posilam info pro ty kdo nevi co dela vlada. Mely byste udelat stranku kde by byly informace od odborniku a ty by vysvetlovaly ekonomiku lidem- proc hrozi rozkradeni miliard v prubeznem fondu na statni duchod a v soukromych fondech, zvyseni dani ze dusi ekonomiku, prodej nemocnic je i likvidace lek. pece.... Spojte se i s odbory, Kellerem a ekonomem Fassmannem Martinem protoze v davu a jednote je sila. Jinak budeme vlade pro smich stejne jako stavka odboru, nebo studenti s melouny a matky s plenkami. ČLanek :
21 Březen 2012
Ministr spravedlnosti se už podruhé pokouší v Parlamentu prosadit zrušení zákonů, které znemožňují tunelování. Všem milovníků mediálně nejoblíbenějšího ministra říkám s plnou vážností - Jiří Pospíšil a jeho tým se pokouší zlegalizovat rozkrádání firem. A není to poprvé!
V 1996 byla Klausova vláda donucena řešit narůstající rozkrádání firem a investičních společností. Přítrž zlatému věku tunelování udělal paragraf 196a obchodního zákoníku z dílny profesora Dědiče. Ten v podstatě uzákonil povinnost oceňovat prodávaný majetek soudem určeným znalcem. A co je důležité - pokud je třeba posudek zfalšovaný a prodej zmanipulovaný, tak se majetek vrací původnímu majiteli. Od té doby už není možné prodat miliardové hodnoty za korunu nebo naopak za bezcenné ruiny platit stamiliony.

Jenže tohle ustanovení zákona je mnohým zlodějům trnem v oku - ono nejde jen o tunelování, ale třeba i o daňové úniky - není možné fiktivními prodeji například snižovat daňovou povinnost. Tenhle paragraf je prostě k vzteku. Připomenu, že pan Pospíšil spolu se zrušením pojistky proti tunelování prosazoval také maximální legalizaci kradeného majetku i v dalších zákonech v rámci občanského zákoníku - kdy se snažil uzákonit nedotknutelnost i kradeného majetku nabytého takzvaně v dobré víře. Navrhovaná praxe měla vypadat takto: Jednatel firmy - třeba Budvaru - prodá firmu jiné osobě dejme tomu za dvacet korun. Ten ji v dobré víře koupí. A podle zákona už mu firmu nikdo nevezme - majitelé zcizeného majetku se samozřejmě mohou soudit o náhradu škody s jednatelem. Ten ovšem také v dobré víře může odjet na Bahamy nebo do Mexika. A i kdyby neodjel - kolikpak miliard bychom z takového bílého koně dostali zpět?

Ministr nespravedlnosti:

Už před dvěma lety se J. Pospíšil pokusil prosadit novelu tohoto obchodního zákoníku - pokoutně - jak jinak. Obešel přitom legislativní radu vlády - její členové by mu tehdy zákon hodili na hlavu. Novela nakonec naštěstí neprošla - dokonce i díky klubu ODS - chvíli před volbami vládní poslanci správně usoudili, že oživit tunelování z devadesátých let není nejlepší prezentace ODS. Koneckonců stačilo už to, že se Pospíšilovi tehdy podařilo v novele trestního zákona prosadit zrušení účinné lítosti u svědků korupce. A pozoruhodné je, že u jiných trestných činů účinná lítost platí - jen ta korupce nám z toho vypadla. Staří latiníci říkali Cui bono - komu ku prospěchu a židé zase "po ovoci poznáte je". Ministra Pospíšila nesuďme podle sympatické vizáže, ale podle práce - a ta je skutečně děsivá. Po celou jeho dlouhou ministerskou kariéru se táhne úporná snaha zlegalizovat krádeže a znemožnit vyšetřování korupce. Žádoucím způsobem dlouhé roky neřeší ani tolik veřejností kritizované soudnictví, kdy například vůbec nejsou adekvátně trestáni soudci za chybné rozsudky, kterými často zkazí lidem nevratně celé životy, či exekutory, jejichž fungování spíše připomíná státem posvěcenou lichvu. Co nastane, pokud Pospíšilovy návrhy změn v obchodním zákoníku projdou, popsal jeden z nejrenomovanějších znalců obchodního práva JUDr. Petr Čech, který vyučuje na Právnické fakultě Univerzity Karlovy: „To bude teprve peklo, nesrovnatelně horší než to, kterým jsme prošli v 90. letech“.

Jak protlačit tunely

Musím přiznat, že napodruhé šel pan ministr na věc zgruntu - nejprve vyměnil členy legislativní rady vlády a dosadil tam své lidi. Pak navrhl kompletní nový kodex, který nahrazuje stávající obchodní zákoník. V kodexu je tolik
[20]Hruška MirVloženo 23.03.2012 08:01
Plně a ve všem podporuji Holešvskou výzvu. Nevěřím, že by Policie šla proti lidem Spíše se obávám toho proč ministr Vondra v nedávné době a při finanční krizi rozdělil miliony korun jako odměny vojákům. Coúak má asi za lubem? Nechce snad poslat proti lidem armádu. A měli by jsme tu Sýrii.
[22]JanytVloženo 23.03.2012 11:27
tez podporuji
[23]EMILVloženo 23.03.2012 13:00
Je poviností každého slušného člověka podpořit další protesty proti mocnářům prolezlých korupcí.Nestačí jen psát po netu NÁRODE POVSTAŇ!!!!Už se nemůžem nechat dále zotročovat ,vinníci musí být potrestání Kalousku a spol jak se Vám spí???
[24]Pavel RadaVloženo 23.03.2012 14:09
Dobrý den,
mám dotaz ohledně demonstrací k 15. dubnu. Pokud je mi známo, tak se k výše zmíněnému datumu neplánuje na Liberecku žádné demonstrace. Proto by jsme Vám rádi nabídli podporu a demonstraci v Liberci organizovali pod Vaší záštitou, nebo samostatně. V každém případě si myslíme, že lepší bude spolupracovat. Pokud by jste souhlasily prosím kontaktujte mne na e-mail. Děkuji za Váš čas.
[25]Pavel RadaVloženo 23.03.2012 14:17
* gortan@seznam.cz ( omlouvám se za double post )
[26]KarelVloženo 23.03.2012 16:12
Sdílím naprosto stejný názor s Holešovskou výzvou i mnoho spolupracovníků a lidí co znám, ale myslíme si, že je třeba spojit všechna taková hnutí a orgaanizace, protože v jednotě je síla a statisíců se ta naše prokletá vláda lekne, ale desetitisíců ne, z těch mají akorát srandu....odbory plánují velkou akci na 21. 4. 2012, chtělo by to se spojit a vládu svrhnout dříve než bude pozdě, už nyní je to za minutu 12.
[27]ParagánVloženo 23.03.2012 19:06
Z naších mozolu a nemocných hrdel jim roste banděro a prdel.Ti co si mužou utáhnout opasek tak nosí kšandy.Ještě jedno zdražení a bude Řecké tažení.
[29]V.PoláčekVloženo 23.03.2012 21:00
Myslím, že odvolávat vládu a prezidenta nestačí. Všichni íme, že i ostaní politické strany jsou spojeny 20.let s korupcí a rozkradením státu. Všichni politici ať jde o ODS, ČSSD, TOP či VV patří zavřít a zakázat činnost těchto politických stran. proč jsou tyto strany nadále financovány z veřejných peněz. Na to jsme přece ukazovali v litopadu 89.
Všechny politiky prošetřit, zabavit majetky, prošetřit privatizaci a v případě nejasností vyvlastnit i se soukromým majetkem. Zásadní je, aby všechny energetické zdroje (voda, plyn, elek.energie,rozvodná síť) zůstaly v rukou státu. Nyní jsou všechny zisky odváděny do zahraničí a ceny všech energií stále rostou.
Takže národě český povstaň !
[30]Lubomír ŠpanělVloženo 23.03.2012 23:31
LIDI...JIŽ JSOU ZDE TISÍCE PŘÍSPĚVKŮ,PO CELÉ ZEMI JSOU STATISÍCE NASRANÝCH LIDÍ A PŘESTO SE NÁS NA NÁMĚSTÍ SEJDE PÁR STOVEK.MÁME DNES CO DO ČINĚNÍ S MAFIÍ A S ORGANIZOVANÝM ZLOČINEM.TO SE NEDÁ VYSEDĚT V OBÝVÁKU.TO MUSÍ NAPRAVIT STATISÍCE LIDÍ NA NÁMĚSTÍCH....VZPAMATUJME SE.ZÍTRA BUDE POZDĚ......15.4.NÁS MUSÍ BÝT MRAKY....JINAK SI NEZASLOUŽÍME LEPŠÍ BUDOUCNOST ! ! !
[31]NovotnyVloženo 23.03.2012 23:53
se vsím co bylo napsáno souhlasím, jen aby tato akce měla dostatečnou podporu a neskoncilo to jako za komunistů fiaskem
většina současných politiku má z komunismu velké zkušenosti..... určitě se zůčastníme a je potřeba aby každý přišel a nevyčkával jak to dopadne....
[34]Milan NosekVloženo 24.03.2012 07:32
Podporuji HV protože je APOLITICKÁ. To je pro mne rozhodující. Pokud by se přiklonila k jakékoliv politické straně, má podpora tím končí. Souhlasím se spojením HV a dalších hnutí a organizací k postupu za svržení vlády. Avšak buďme obezřetní. Odbory a ProAlt pracují pro ČSSD, proto se obávám, aby nám nevznikla další oranžová vláda a následné koalice tak, jak již to občan v tomto prohnilém státě zná a aby ten bordel nepokračoval i nadále. Jsem proti vládě jakékoliv politické strany. Sestavme vládu odborníků bez politické příslušnosti a vazeb na politické strany. Parlament vytvořme z "obyčejných lidí", kteří budou skutečně zastupovat občany a kteří budou kdykoliv odvolatelní. Udělejme z politických stran zájmové organizace, které budou financované pouze z příspěvků svých členů. Proč má občan jako daňový poplatník financovat politické strany? Nejsou peníze na zdravotnictví, školství, důchody, sociální služby a další. Proč? Protože politické strany jsou doslova černou dírou na peníze a vysávají tento stát už přes dvacet let, ať jsou to modří, oranžoví, červení, zelení atd. Politické strany NEPOTŘEBUJEME!!!!!!!!! Bez politických stran bude blahobyt v této zemi!
[35]PetrVloženo 24.03.2012 08:32
Pokud s nimi budeme vyjednávat, tak to nikam nepovede! Chce to nekompromisní a razantní útok na zloděje, tuneláře a lháře! Udělali si z tohoto státu dojnou krávu a my to máme zaplatit ? Ani omylem!!! Jsem pro ozbrojenou krvavou revoluci a následné zabavení majetku bohatým. A veřejné popravy na náměstí. Jinak se to zase zvrtne do ztracena a nebude to k ničemu.
[36]TondaVloženo 24.03.2012 10:20
Vážení, předem se omlouvám za svůj snad "pesimismus", ale spíše raelný pohled na věci. Bylo by jistě velmi pěkné, kdyby se toto vše podařilo a taková situace nastala. Mnohým lidem jistě již pouhá naděje přináší radost a snad i trochu nové životní síly. Ale bohužel - celková situace v naší republice zdaleka ještě není zralá pro takové změny. Bylo by bláhové si myslet, že listopad 1989 přinesla jedna demonstrace studentů a ostrá reakce policie na ni. Vše bylo již dříve připraveno. Komunistické moci muselo být přece jasné, že současný stav je již déle neudržitelný. Copak by bylo dříve možné, aby vláda povolila a podporovala legální přesun vychodobněmeckých občanů do NSR? Dále situace v Polsku. A hlavně Gorbačov. Bylo zcela jasné, že v případě potřeby žádná invaze nebude. Takže se vše připravovalo, aby si komunisté udrželi aspoň část moci. Dohody se dělaly již před listopadovými demonstracemi a čekalo se na vhodnou příležitost, aby to vypadalo, že vláda ustoupila požadavkům národa a předala moc.Ale taková siruace nyní zdaleka není - bohužel taková je realita.
Zdaleka neříkám, že není třeba ukazovat vládě a poslancům velkou nespokojenost a velmi malou podporu, je to velmi důležité,ale pozor na přehnané naděje. aby v případě, že dlouho nebudou plněny tyto požadavky, nevznikla v lidech apatie. Napsat na př. vládě požadavek aby do konce února odstoupila - což bylo Národní radou a snad i Holešov. výzvou učiněno - snad každý vidí tuto bláhovost, vláda na to vůbec nereagovala.
Ještě jednou se omlouvám, ale taková je podle mne skutečnost.
[37]Luboš JírovecVloženo 24.03.2012 13:02
Dobrý den, předem bych chtěl poděkovat všem lidem, kteří mají co dočinění s Holešovskou výzvou. A tímto dávám také najevo, že nesouhlasím s vládou pana Nečase ani s tím pánem co sedí na hradě.Situace v naší republice je výsledkem tohoto pána , který si říká prezident a jeho současných skorumpovaných kolegů, kteří nás vedou již 22 let. A jejich novodobá reforma trestá jen obyčejné poctivé lidi. Ještě jednou bych chtěl poděkovat všem, a jsem rád, že jsem se mohl připojit tímto komentářem. Děkuji Luboš z jižních Čech
 
© www.holesovskavyzvasp.cz - vytvořte si také své webové stránky