Login:
Heslo:
 
Navigace: Holešovská výzva > Připojte se k výzvě > Připojte se 3 - PIŠTE NYNÍ SEM

Připojte se 3 - PIŠTE NYNÍ SEM

Komentáře

Strana:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
[280]dosilVloženo 01.06.2012 21:28
Karlos,jede se dál
reakce: [290]
[281]dosilVloženo 07.06.2012 18:25
dotaz na pův.HV, přibližte nám prosím vás, jak to bylo s tou Hradní stráží, nemáte nějaký video???
reakce: [298]
[282]LenkaVloženo 09.06.2012 15:39
Hned jak jsem zjistila,že IZIP je tunel jak svět,přestala jsem zdravotní pojištění platit.Čekám na kriminál,ale té sebrance už nedám ani korunu.Souhlasím s tím,aby se lidi sjednotili a přestali platit,platit všechny daně,el.,plyn,vodu,prostě vše.A ještě se všichni domluvit a na 2-3 hodiny vypnout vše,co je na elektriku a pak to najednou zapnout.Myslím,že to ČEZ neustojí ty škody,které vzniknou,až jim to všechno shoří.
[283]Ten doleVloženo 10.06.2012 11:41
Dobrý den,

reaguji na tu nějakou výzvu (z hlavní stránky) o "občanské neposlušnosti" formou NEPLACENÍ daní "(především z příjmu, sociální a zdravotní odvody)" ...

1) Sami (HV) píšete:
"Když toto udělá 200000 občanů a projde jim to ..." (já zdůrazňuji: KDYŽ jim TO PROJDE, A KDYBY NE ... !!)

- no nevím, sami jsme viděli, JAK "ZATOČILI" s R. Týcem, odvážlivcem v podstatě "nevinného" (myslím MALICHERNÉHO) kreslení tykadýlek (odmítnutí ... nastoupit do vězení) atd.
a se Svobodou ohledně "panáčků" na semaforech ...,

tak o to víc si nedovedu představit, JAK by to mohlo PROJÍT všem JEDNOTLIVCŮM (byť by jich i třeba přibývalo DO CHVÍLE, zveřejnění zpráv, JAKÝCH SANKCÍ se dočkali od finančního úřadu, za ono neplacení daní atd. viz POHOTOVÍ EXEKUTOŘI !!!,

NEBOŤ známe (ani se tím netají), že s JEDNOTLIVCEM SI "DOVEDOU PORADIT", JEN ("chudáčci") S TĚMI "VELKÝMI" JE TO TĚŽKÉ ...

2) Dále, když vidím, JAK JE TĚŽKÉ SE DOMLUVIT A "SCHRASTIT" (sejít se) pár tisíc demonstrantů (nemyslím, že by to bylo pouze o lenosti tam dojít),
tak o to spíš nevěřím v tu ODVAHU "SI NĚCO ZAČÍT S ÚŘADY" ... !!! právě proto, dokud nebude ZAJIŠTĚNA SPRAVEDLNOST ROZSOUZENÍ NA STRANĚ "OBYČEJNÉHO" (poddaného) OBČANA ČR, KTERÝ NEMÁ POTŘEBNÉ FINANCE PRO "VLKODLAKO-PENĚZO-CHTIVÉ PRÁVNÍKY, KTEŘÍ "RÁDI PORADÍ" TAK, že potom bude DŮVODNÉ (protistranou) PODAT ODVOLÁNÍ, tedy DALŠÍ FINANČNÍ PŘÍJEM PRO TOHO "rádoby pomocného" advokáta ... (kdo má příslušné zkušenosti, jistě při vzpomínce na TO ... si řekne: "Fujtajbl" ...)

3) Takže v případě NÁTLAKOVÉ, BLOKAČNÍ akce by se mně líbilo:
V JEDEN DEN SPOLEČNĚ: (po KONEČNĚ ÚČINNÉ DOMLUVĚ na)
- použití oněch traktorů a ostatní zemědělské techniky (z okolí dovnitř velkých měst), zvláště do Prahy nebát se přijet (přes hlavní tahy mimo dálnice) blíž do středu Prahy, nejlépe až na Václavák, a před Hrad ...
[nevím, jestli normálně můžou přijet traktory na Hradčanské náměstí (místo např. amerického prez. OBAMY), pokud ne, tak předem veřejně spolu s akcí oznámit zvláštní konto na zaplacení pokut za porušení dopravních předpisů pro dotyčné řidiče zemědělské techniky, mohli by se přidat i řidiči náklaďáků ...]

- souběžně vyhlásit stávku veřejné dopravy MHD tak, že by autobusy, trolejbusy, tramvaje vyjely z depa a přijely by co nejblíže do centra Prahy (velkých, minimálně krajských měst),
- samozřejmě NECHAT volný průjezd v okolí nemocnic a všude sanitkám ...

- meziměstské linky bych nechal POUZE na svoz demonstrantů do oněch měst (pak odvoz zpět)
(plus do určité hodiny cestující na již zaplacené dovolené na letiště)

- vlaky nechat průjezdné pouze mezinárodní linky (naopak ať vidí okolní stávku, transparenty na nádražích ...)

- lidi, aby si v maximálním množství vzali dovolené (podnikatelé, aby jim nebránili, ať si naplánují odstávky podniků pro neekonomický provoz /jen se "stávkokazy")

TO VŠE ČASOVĚ NEOMEZÉNÉ = JEDINĚ TAK ÚČINNÉ, DOKUD ...

(ABY KONEČNĚ i lidé, národ SI UVĚDOMILI,
že celá akce je PRO TO, ABY KONEČNĚ POLITICI UZNALI, ŽE DOSAVADNÍM ZPŮSOBEM (nepotrestáním rozkrádačů státu, nezaplacení státního dluhu zabavenými majetky oněch VŠECH VINÍKŮ ZA ONEN DOSAVADNÍ DESTRUKČNÍ PRAKTIKY A STAV země, hospodářství atd.)

... UMOŽNILI ZMĚNY PATŘIČNÝCH ZÁKONŮ (volebního a vše potřebného K NASTOLENÍ MORÁLNÍHO A HOSPODÁŘSKÉHO POŘÁDKU V ČR (včetně "VEŘEJNOPRÁVNÍ" televize ...)
A PODALI DEMISI, SLOŽILI SVÉ FUNKCE K ŘÁDNÝM VÝBĚROVÝM ŘÍZENÍM ODBORNÍKŮ na patřičná místa, funkce k ŘÍZENÍ STÁTU, HOSPODÁŘSTVÍ, JUSTICE, POLICIE ATD.

4) plus, nebo minimálně, jak jsem výše psal o "LIDOVÉM PARLAMENTU" ...

PROTOŽE JEN TAK MIZIVÁ ÚČAST A NEDOSTATEČNÁ FORMA "blokády" minsterstva financí, vypískání, poplivání Kalouska
PROSTĚ NESTAČÍ !!! !!! !!!
reakce: [284] [286] [298]
[284]Ten DoleVloženo 10.06.2012 13:02
k [283] doplňuji:

... samozřejmě nejdříve by veřejně v médiích (spolu s oznámením o oné chystané akci /celonárodní protest, generální stávka?)

byla výzva k politikům, prezidentu republiky,
ABY ZAVČAS, BEZ MEŠKÁNÍ UZNALI (viz v předchozím textu na konci o dosavadním morálně, hospodářsky, finančně destrukčním stavu ČR ),

JINAK začnou potřebné přípravy na onu AKCI ...

[mohlo by se doplnit hromadami hnoje před každý úřad (vlády, ministerstva, ústavní soud apod.),
vojáci ze solidarity by mohli postavit stany pro přenocování řidičů (traktorů a ostatní zem. techniky) vždy v blízkosti oné tecniky (vhodný prostor na Staroměstském náměstí ...)

- no prostě "fantazii se meze nekladou", HLAVNĚ, ABY TO STÁLO ZA TO ...

A TO VŠECHNO PRÁVĚ "NA VRUB" ONĚM POLITIKŮM, nebo-li BRZDĚ TÉ HLAVNÍ REFORMĚ STÁTU ZE ZBÍDAČENÉHO STAVU K OBNOVENÍ JEHO NEJEN HOSPODÁŘSTVÍ, PROSPERITY, ALE I DŮSTOJNOSTI SVRCHOVANOSTI ...

PROSTĚ, ABYCHOM NEBYLI SVĚTU PRO SMÍCH !!! ZNEUŽÍVÁNÍ ATD. !!!
reakce: [298] [298]
[285]JanaVloženo 10.06.2012 18:21
Plně podporuji a souhlasím s Holešovskou výzvou a přeju si,aby se vše povedlo
[286]T. DolejšíVloženo 10.06.2012 18:41
[261] [283]

Nechci zde otravovat s mými maily, pro jistotu, kdyby to někoho zajímalo, jsem napsal na:

podatelna@mfcr.cz, posta@hrad.cz, ctnamety@ceskatelevize.cz, info@ceskatelevize.cz, report@ceskatelevize.cz, milan.fridrich@ceskatelevize.cz

odborům:
zavadil.jaroslav@cmkos.cz, picl.vaclav@cmkos.cz, sokolova.radka@cmkos.cz

a dalším ... následující:
----------

Miroslav Kalousek
ministr financí

Mnou nevážený pane Kalousku,

ohledně Vašich (byť Vámi vážených, ale jinak "neuvážených") slov:

[ 7.6.2012 ČT24
17:00 hlasatel: "Dvě stovky lidí odpoledne protestovali před minsterstvem financí proti vládním reformám. Miroslav kalousek přišel mezi demonstrující, ti ale vulgárně skandovali a nenechali ho promluvit. Jeden z účastníků ministra poplival ...")

Kalousek: "Já jsem mezi ně přišel, chtěl jsem s nima hovořit, ale oni nechtějí hovořit, oni chtějí řvát. Oni nechtějí pracovat, oni chtějí peníze těch druhých. Na tom se spolu těžko můžeme dohodnout"

17:24 hlasatelka: "Kalousek za nimi přišel diskutovat, ke slovu se ale nedostal, demonstranti na něj plivali a křičeli sprosté nadávky"

Kalousek: "... jsem vyšel ven, abych diskutoval, a zjistil jsem, že oni nechtějí diskutovat, že chtějí JENOM řvát a plivat, občas mě praštit ze zadu, což je docela fignifikantní.
Zbabělec se schovává za sílu davu a bojí se argumentů těch druhých, přesně tak se ten dav choval.
Schovával se za sílu davu, když někdo zaútočil, zaútočil ze zadu a nenechali mne promluvit, aby neslyšeli žádné argumenty.
Závěr je docela smutný, pánové Zvadil a Středula z ČMKOS přivedli ... POUZE BANDU ZBABĚLCŮ.
TAM NEBYL JEDINÝ statečný člověk, který by byl ochoten diskutovat se mnou z očí do očí, pravděpodobně proto, že slušní a stateční lidé za těmito pány už nejdou. ... chodí pouze takovíto UBOZÍ ZBABĚLCI.
... chtěli oni se mnou mluvit, a když jsem přišel, tak se mnou mluvit nechtěli, chtěli na mne JENOM řvát a plivat, a když mě chtěli praštit, tak jenom ze zadu, protože ze předu si to netroufli, byly to klasické projevy ustrašených hloupých zbabělců.
Slušní a stateční, pracovití lidé, a takových je v odborech mnoho, dnes se Zavadilem a Středulou před ministerstvo financí nepřišli.
]

1)
nevím, jestli případně jednotlivci ve Vaší blízkosti na Vás křičeli ještě něco horšího,
ale davem bylo voláno: DEMISI, DO VAZBY, HOVADO

- proč DEMISI, to je snad jasné ...

- DO VAZBY, aspoň mnou myšleno za panem Rathem ...
[kam patříte VŠICHNI, minimálně od roku 1989, co jste se podíleli přímo, nebo odsouhlasením (kolektivní vinou) těch všelijakých zákonů, zneužití pravomocí ...,

ABY se mohly prošetřit veškeré, ROZKRÁDAČKY, TUNELY, PRIVATIZACE, ODKLONY peněz, ZA CO VŠE JE ten státní dluh tak vysoký ...]

- V TOM JSTE (VY dotyční VINÍCI, PRO MNE) NEJEN VLASTIZRÁDCI, ale i s prominutím "PRASATA" ...

[jestli se Vám to zdá přehnané, ZKUSTE SE VŽÍT DO NAŠICH SITUACÍ S BEZMOCNOSTÍ V TOM PŘÍSLUŠNĚ ZAKROČIT, ZJEDNAT POŘÁDEK ... !!! ]


- HOVADO, já mám na mysli MORÁLNĚ-POLITICKÉ "HOVADO",

ZA TY VŠECHNY VAŠE VÝSMĚCHY, kdy se DOVEDETE lidem "STAVĚT DO OČÍ" s úsměvem na tváři (jako Langer, Nečas, ...) V TAK VÁŽNÝCH VĚCECH,

KDY NÁM lidem, národu KLIDNĚ BEZOSTYŠNĚ POŘÁD DOKOLA TVRDÍTE,
JAK (VY tam "nahoře") TO MYSLÍTE s námi TAK DOBŘE (...)
a když tak "MŮŽEME" JEDNOU ZA 4 ROKY si vybrat "někoho jiného" ... HA, HA, HA !!!

A PŘITOM MOC DOBŘE VÍTE:

- V JAKÉM (morálně, hospodářsky, finačně apod.) "SRABU" JE ČR,
NE KVŮLI plošným dávkám, porodným atd.,
ALE PRÁVĚ KVŮLI VŠEM TĚM VAŠIM (všech vlád, politiků od 1989) ROZHODNUTÍM (...),

NA ZÁKLADĚ NICHŽ si kdejaký "zahraniční investor" Z NAŠÍ REPUBLIKY (z hospodářství, financí ...) UDĚLAL "TRHACÍ KALENDÁŘ" ...

KDY,
ZA TO VŠE, JAK SE U NÁS MŮŽOU CHOVAT, PLUNDROVAT REPUBLIKU, JSME PRO NĚ SMETIŠTĚ ...
JIM JSME PRO SMÍCH !!! !!!

A MÍSTO TOHO, ABY JSTE KONEČNĚ UZNALI SVOU CHYBU
(JSTE MINIMÁLNĚ SPOLUVINÍCI, ŽE NETRESTÁTE TY PŘED VÁMI ...)

A
reakce: [292]
[288]MilošVloženo 11.06.2012 15:01
Zdravím všechny slušné lidi Dnešní politika je absolutní moc bez kontroly jak si ji politici odsouhlasili politici jak zleva tak zprava Jsou to gauneři kteří se vysmívají obyčejným lidem a jejich arogance to nemá mezí v žádné slušné společnosti Čtu zde různé názory k jejich odstoupení ale myslíte že prase půjde od plného koryta? Já tvrdím že ne a tzv sametová revoluce To je věc názoru Já jsem zastáncem defenestrace a to je jediný prostředek jak se jich zbavit To se totiž mělo udělat už v 89 a tyhle krysy by z děr nevylezly Když viděly že jediný který to odnesl soudruh Štěpán a ten si ještě z basy přinesl milion tak vylezly z děr a tadyje výsledek Dle mého bych všechny zákony které tato samozvaná arogantní garnitůra zrůdných politiků uzákonila zneplatnil a vrátil ústavu zpět bez prvního článku o vedoucí ksč A těmto zlodějům zabavil všechny majetky a to jak jim tak jejich rozrostlým rodinám a je zavřel bez možnosti propuštění za vlastizradu Nevím proč náš stát řídí diletanti typu Nečase Kalouska Peak Němcové atd Na naši malou zemičku by stačilo 80 odborníků a to bez politických stran ty ať se sdružují jako každá zájmová skupina a financují se sami formou příspěvků členů a nebe by bylo čisté bez těch lůmpů Nejsen už mladík je mi 57 nikdy jsem nefandil komunistům ale proti těmto zrůdám byli andělé Tihle lidi likviduji tím nejhorším způsobem a to že jim berou i to co za směšné výdělky poctivě oproti jim si pořídily a dělají z nich žebráky A proto lidé český poctivý povstaňme a zničme tyto zrůdy
[289]MilošVloženo 11.06.2012 15:17
Rád pomohu pane Slávku Popelko Jsem obyčejný člověk ve vašem věku a udělám vše aby mé děti a vnoučata žily jako lidi abych se nemusel stydět že tihle gauneři rozkradli a zaprodali naši zemičku a mi Češi zde žily jako žebráci
[290]JanVloženo 11.06.2012 17:10
Jsem pro.Ale už žádný "SAMET" ! Vyčistit důkladně ten jejich "clív"do mrtě. Nový "devětaosmdesátý"!!! Móóóc naštvaný důchodce,a můžete se mnou počítat.
[280]
[292]T. DolejšíVloženo 13.06.2012 01:42
ještě pro úplnost k [286] [287] [291]

Miroslav Kalousek
ministr financí

... pokračování, doplnění k předchozím mailům
[ 'Pane Kalousku - 7.6.2012', zaslané '10.06.2012 18:12:24'
číslo jednací: MF-53674/2012,

a 'Doplnění k věci: MF-53674/2012', zaslané '12.06.2012 00:42:24' ]
- - - - -

7) Ještě jsem si uvědomil jednu více či méně podstatnou věc:

ta AKCE (7.6.2012 před ministerstvem financí)
byla odbory, či "platformou Stop vládě" nazvána: "BLOKÁDA ...",

tudíž už jen z podstaty onoho slova "BLOKÁDA",

[ navíc v souvislosti s FINANCEMI (mimo jimé s více jak 1,6 bilionu státního dluhu, KTERÝ MY obyčejní lidé BEZ MOŽNOSTI (tam "na vás VLÍTNOUT A UDĚLAT TAM POŘÁDEK" !!!)
JSME JEJ NEVYTVOŘILI ... (VŠECHNO BYLO VE VAŠICH "RÉŽIÍCH" /od r.1989/ ... !!!) ],

už PŘEDEM BYLO PATRNÉ, že (s největší pravděpodobností) NEPŮJDE O "PŘÁTELSKÝ DIALOG",

TUDÍŽ Vaše "ZTĚŽOVÁNÍ SI", že jsme chtěli JENOM ŘVÁT, NECHTĚLI NECHAT Vás PROMLUVIT,

bylo zjevně ZCESTNÉ ...

[jistě SE ZÁMINKOU onu "HRSTKU" lidí PŘED ZBYTKEM NÁRODA ZOSTUDIT !!, ZÍSKAT NA VAŠI STRANU,
jelikož "VEŘEJNOPRÁVNÍ" ČT NEZVEŘEJNILA VŠECHNY JEDNOTLIVÉ ZÁBĚRY, SITUACE JAK SE CO ODEHRÁVALO ... !!! ]

ABY z celé akce NEVYZNĚLO TO, ŽE SE NÁM (I JEN TÉ "HRSTCE" lidí) PODAŘILO VÁS "ZABLOKOVAT" (ve Vaší snaze nám tam OPĚT s prominutím "tlachat", jak VY to myslíte s námi dobře ...),

podařilo NEDOVOLIT Vám PROMLUVIT,

a zároveň VYJÁDŘIT Vám (i Vašim "kolegům" v parlamentu od r.1989)
NÁŠ NESOUHLAS, ODPOR K VAŠÍ "PRÁCI" (spolu s ostatními od r.1989),
JAK TO "VEDETE OD DESETI K NULE" !!!,

NEBO-LI, POKUD NEJSTE SCHOPNI POCHOPIT, OCHOTNI UZNAT TY VŠECHNY ŠKODY AŽ VLASTIZRADY (od r.1989),

TAK POTOM TAM "NEMÁTE CO DĚLAT" (nejen Vy ...) !!!

A VLASTNĚ SI SAMI "ŘÍKÁTE, KOLEDUJETE" O TO, NA VÁS "VYRAZIT S VIDLEMI" ... !!!

sami si koledujete o "DEFENESTRACI 2012" ... !!!

TOTO NEBERTE JAKO VÝHRŮŽKU, ALE ZAVČAS JAKO RADU PRO VAŠE SEBEUVĚDOMĚNÍ SI VAŠICH JEDNÁNÍ, CHOVÁNÍ SE VŮČI NÁM ("dole" ...)

[viz vaše úsměvy (v duchu výsměchy), BAGATELIZOVÁNÍ našich aktivit atd.]

Tedy i ohledně výše uvedeného samozřejmě OČEKÁVÁM Vaše příslušné

JASNÉ KONKRÉTNÍ ODPOVĚDI, UZNÁNÍ, NÁPRAVY ... (včetně zveřejnění ...)

Předem děkuje jeden z těch ... "DOLE" (T. Dolejší)
[293]dosilVloženo 13.06.2012 11:58
proč vám tak dlouho trvá schválení příspěvků?? :((((
[298]Ten DoleVloženo 16.06.2012 00:47
Dobrý den,

1)
jako [281] taky prosím HV o upřesnění, či potvrzení, zda skutečně 6.6.2012 (jak píšete v Aktuálním dění):

"Aktuální zpráva z Hradu v 16.30 - hradní stráž po napochodování čestné stráže holešovské výzvy opustila své stanoviště! Hrad po několik desítek minut strážila pouze
holešovská výzva...

Avizuje tato neobvyklá událost odchod našich politiků? "

- SKUTEČNĚ tam ty strážní budky byly tu nějakou dobu (jak dlouho?) PRÁZDNÉ ???
(myslím mimo samotný akt "výměny stráže" ???

- JAKÝM ZPŮSOBEM ??, prostě se sebrali a odešli ???,
nebo si je odvedl "velitel stráže", či ten, který běžně "zavádí novou stráž" ... ???

SAMI "SE SEBRAT" a odejít přece ("normálně") NEMŮŽOU, MUSÍ tam zůstat DOKUD je nevystřídá "nová stráž", NE?

Tedy POKUD (sami odešli, nebo je odvedl ten někdo),
tak by to mohlo znamenat NÁZNAK vojáků (hradní stráže) nepřímý SOUHLAS s protestujícím národem, a zároveň že i sami vojáci už odmítají (SYMBOLICKY) "CHRÁNIT" prezidenta,
a že tedy "můžeme" si "jít PRO NĚJ", NE ??? :-)

A co příští středu 20.6., zase tam budete ???

2)
Dále HV prosím, UPŘESNĚTE ty průběžné informace o "občanské neposlušnosti", JAKÝ KONKRÉTNÍ OFICIÁLNÍ způsob NAVRHUJETE ?
[kromě nošení visaček /kde?, jen na Václaváku toho 26.6., nebo denodenně i v osobním životě mezi lidmi, na pracovišti, na nákupech? :-) ]
JEN neplacení daní ??? k čemuž viz [283] , [284] )

- mám na mysli, aby jste nám (co tam 26.6. máme přijít) už takto předem sdělili konkrétnější jednotlivé návrhy, KTERÉ nás mají MOTIVOVAT "zvednout A JÍT TAM" ASPOŇ jako 15.3.2012

3)
Po současných událostech (kolem vydání Parkanové ...)
a průvodních hláškách Kalouska, Nečase na adresu Policie atd.

osobně navrhuji (aby HV vydala na svých webech výraznější protest-texty ...)
a odvisle APELUJI NA VŠECHNY Z NÁS,
ABY JSME SE CO NEJRYCHLEJI ZNOVU DALI VŠICHNI DOHROMADY, A VYŠLI HLASITĚ PROTESTOVAT proti TOMU VŠEMU nekalému "SYSTÉMU, snažení, ZNEUŽITÍ PRAVOMOCÍ ..." (od r.1989)
DIKY ČEMU naší zemi ZNAČNĚ UŠKODILI ... (nejen při nákupu letounů ...) !!!

[včetně ostaních, co od. r.1989 se podíleli na "vývoji, řízení, destrukci, rozkrádání" státu, nepopírám to vše dobré, co v naší zemi je, se zlepšilo od r. 1989],

A Z TOHO DŮVODU V ZÁJMU NÁPRAVY (oněch škod) ABY "SLOŽILI" SVÉ FUNKCE (celý parlament, senát, ...)

ABY JE NABÍDLI K ŘÁDNÝM TRANSPARENTNÍM VÝBĚROVÝM ŘÍZENÍM (volbám)
OD PREZIDENTA ČR AŽ PO ÚŘEDNICE NA OBECNÍCH ÚŘADECH ...

PRO MOŽNOST, DÁT ŠANCI ("předvést" jinými, zda budou schopni) vést, řídit tuto zem
LÉPE, NEŽ ONI DOPOUSUD ... !!!

- viz též [284]
JESTLI ZASE JEN BUDEME MLČET, ONI SI BUDOU VESELE "UŽÍVAT parlamentní PRÁZDNINY"
A MY ZASE JEN "OSTROUHÁME" ... !!!

LIDI, JE TO NA NÁS !!! NEČEKEJME ŽE (všechno) ZA NÁS VYŘEŠÍ, VYBOJUJE vedení HV !!!
[306]vladimpetraVloženo 18.06.2012 21:02
Byl jsem v Ostravě,na demonstraci,jedním řečníkem,tam bylo řečeno,že tam není tolik lidí,jak v 89 tém,ale ten člověk zapomněl na to,že jzdenka stála kačku.Kdyby odbory vypravily vlaky na Prahu,tak je tam třeba udělat bordelChce to tvrdě ,proti těm zmetkům,protože si z nás budou furt dělat prdel
[308]Fazor jiříVloženo 21.06.2012 23:50
SLÁVKU PROSÍM ozvi se mi kvuli info na tel605101022 Jura Fazor Brno
[4] Ale před Strakovku
reakce: [317]
[309]Milan ČernýVloženo 22.06.2012 10:09
Už se perou? Už odstupují a skládají mandáty? Ne? A já, vůl, Vás podpořil.
[310]zdenaVloženo 22.06.2012 10:51
Veliké ano přikládám, jsem jedna z vás otrokyně této doby. Jestliže chceme ještě trošku žít a ne přežívat, musíme jit dál, bude nás čím dál tím víc. Nesmí nám zahynout Ta nše písnička česká. Nás obyčejných lidí je víc, jen to chce držet pohromadě, nevzdávat se a hlavně mít vše společně. Co děláme, to je nejenom pro nás ale pro další naší genaraci. Já už takto přežívat nehodlám. Jdu s vámi. Ráda bych se s vámi spjila a přednesla svou řeč veřejně.Zatím se lidé bojí, jsme utlačovaní, máme obavu že přídem o práci. Bubme jednotní a držme za jeden provaz. Dokážeme to. Držím nám všem palce. Tak jako mnoho mích přátel i já poctivě pracovala40let, odváděla daně a ted nebude ani na nájem ani na léky, já takovou vládu nechci. Chci volně dýchat a žít jak se patří normálnimu člověku. Takto žiji jako otrok. Proto vyzívám všechny další otroky pojdte s náma. Už nemáme co stratit. Chci se ještě ve svém životě dočkat, abych si od srdce mohla zazpívat znova videt lásku , cit něhu a aby zmizelo to nekonečné násilí.
[311]KarlosVloženo 22.06.2012 12:03
[305] O silné a sjednocující myšlence se snažím s vedení HV komunikovat už 3 měsíce. Ale ticho po pěšině. Máte ale stopro. pravdu. Je třeba si tedy mezi námi (vámi) všemi položit otázku co je pro náš život,který máme k dispozici jen jednou, nejdůležitější. Pokud se vyprdnu na oblíbená klišé, tak chci životní prostor, kde se budu cítit bezpečně a spokojeně. A tím je řečeno vše. Chci mít práci a dostat za ní zaplaceno abych měl na zaplacení všech služeb nutných k zajištění slušných životních podmínek pro svou rodinu a sebe. Svou rodinou myslím samozřejmě i své staré rodiče, kteří celý život tvrdě makali a ani za soudruha nedostali nic zadarmo. Bezpečným prostředím rozumím právní stav, kdy je právo založeno na pravdě a pro všechny stejné a neohebné. Pravdou rozumím, že pokud někdo něco plánovitě ukradne, tak je zloděj a nemohou pro něj platit vyjímky. Bezpečně a spokojeně se mohu cítit pouze v zemi kde od vedoucích představitelů země po posledního komunálního politika jde všem o celkovou prosperitu území zvaného stát a jeho obyvatel. Pak se můžu cítit spokojeně a být hrdý na zemi ve které žiju. Pokud nám za naší práci a daně nabízejí námi volení zástupci opak toho, na co máme z ústavy a listiny práv nárok, přichází čas pro vyšší princip mravní.Zřejmě však bude ještě chvíli trvat, než to dojde i těm, kteří se dnes ještě mají přijatelně.
O speciální sortu,vedoucích státních zaměstnanců a manažerů,státních, polostátních a soukromých gigantů, kteří za přidělení státních zakázek (v rámci své pracovní náplně) vybírají výpalné od zhotovitelů díla ve výši desítek až stovek milionů tu opravdu nejde.Na ty čekat nemůžeme. Tahle elita, která parazituje na hlouposti a úplatnosti volených zastupitelů, nemá morální právo na svou existenci. Pouze na 2x3m jako David a konfiskaci nakradeného majetku. Pak bude na zdravotnictví, školství i potřebné.
[313]StandaVloženo 24.06.2012 21:53
Co si myslím o církevních restitucích:

Církve jsou organizace, které vymývají lidem mozky a z toho pak čerpají různé výhody. Znám rodinu, která se dala naverbovat do církve. Církev jim tak vymyla mozky, že dům a veškerý majetek darovali té cirkvi. Tím vlastně dospělí členové rodiny okradli své děti.
Ale pan Kalousek a spol. chtějí církvi darovat 60 miliard a tím okrást všechny občany této země.
Ve vedení státu nemá co dělat ministr s vymytým mozkem! Takový člověk by měl být zbaven svéprávnosti!
A celá vláda by si měla uvědomit, že pokud prosadí dar církvi 60 miliard, bude za to trestně stíhaná. Už musí zkončit praxe, že jsou stíhaní zločinci za škody jen do několika miliónů, ale kdo ukradne nebo zpronevěří miliardy, tomu se nic nestane!
Na Kalouskův argument "Co bylo ukradeno, musí být vráceno" mám odpověď: "Zjistěte nejdříve, kterým lidem církev ten majetek ukradla, a těm jej vraťte".
[314]KarlosVloženo 24.06.2012 22:05
[305] Tak nevím,nevím co to tu máme za cenzora. Naprosto neškodná, nevulgární a neurážející odpověď pro [305]zmizela. Že by snad někdo chtěl slyšet jen svoje názory?
Tak ještě jednou: klika,že jsem si to zálohoval.

O silné a sjednocující myšlence se snažím s vedením HV komunikovat už 3 měsíce. Ale ticho po pěšině. Máte ale stopro. pravdu. Je třeba si tedy mezi námi (vámi) všemi položit otázku co je pro náš život,který máme k dispozici jen jednou, nejdůležitější. Pokud se vyprdnu na oblíbená klišé, tak chci životní prostor, kde se budu cítit bezpečně a spokojeně. A tím je řečeno vše. Chci mít práci a dostat za ní zaplaceno abych měl na zaplacení všech služeb nutných k zajištění slušných životních podmínek pro svou rodinu a sebe. Svou rodinou myslím samozřejmě i své staré rodiče, kteří celý život tvrdě makali a ani za soudruha nedostali nic zadarmo. Bezpečným prostředím rozumím právní stav, kdy je právo založeno na pravdě a pro všechny stejné a neohebné. Pravdou rozumím, že pokud někdo něco plánovitě ukradne, tak je zloděj a nemohou pro něj platit vyjímky. Bezpečně a spokojeně se mohu cítit pouze v zemi kde od vedoucích představitelů země po posledního komunálního politika jde všem o celkovou prosperitu území zvaného stát a jeho obyvatel. Pak se můžu cítit spokojeně a být hrdý na zemi ve které žiju. Pokud nám za naší práci a daně nabízejí námi volení zástupci opak toho, na co máme z ústavy a listiny práv nárok, přichází čas návratu k tradičním hodnotám. Chcete-li k desateru. Zřejmě však bude ještě chvíli trvat, než to dojde i těm, kteří se dnes ještě mají přijatelně.
O speciální sortu,vedoucích státních zaměstnanců a manažerů,státních, polostátních a soukromých gigantů, kteří za přidělení státních zakázek (v rámci své pracovní náplně) vybírají výpalné od zhotovitelů díla ve výši desítek až stovek milionů tu opravdu nejde.Na ty čekat nemůžeme. Tahle elita, která parazituje na hlouposti a úplatnosti volených zastupitelů, nemá morální právo na svou existenci. Pouze na 2x3m jako přednosta a konfiskaci nakradeného majetku. Zloděj je zlodějem i když má drahé kvádro a Sokola v rukávu. Pak bude na zdravotnictví, školství i potřebné.


[305]
reakce: [317] [317] [320]
[317]Ten DoleVloženo 28.06.2012 00:01
Pro karlos [314]
- "Cenzor", snad ne, jen asi "admin" webu zrovna neměl čas (naposled od 21.6. [308] až po [314] 24.6.),
které zde nebyly vidět ještě včera večer 26.6. ...

- myslím, že je to škoda, že ta "dlouhá" doba "schválení" (byť jindy třeba jen dva dny) možná odrazuje přispěvovatele, když se nemohou dočkat případné reakce PRUŽNĚJI (aspoň do druhého dne ...) ???
[319]MirekVloženo 29.06.2012 17:24
Vážená Holešovská výzvo, způsoby protestů a občanské neposlušnosti, které navrhujete jsou sice hezké, ale bezcenné a některé neproveditelné.Copak jste nepochopili, že tímto vládu nesesadíte? Copak nevidíte co se děje? Jediný možný způsob je neomezená generální stávka!!!!
Odbory svoje protestní akce opatrně přesunuli, přez jejich silné výkřiky. Všechny zájmové skupiny, které byly deklarovány, že půjdou do toho pořádají drobné a naprosto neúčinné akce. To jste se na tom domluvili??? Jde vám skutečně o sesazení vlády, která ještě do konce volebního období rozkrade i poslední zbytky národního majetku ???
Přez prázniny je to bezpředmětné, ale generální stávka musí přijít začátkem září, jinak bůh s námi.
[320]frejVloženo 30.06.2012 16:56
[314] přesně tak, k tomu se nedá nic dodat
[321]Marta KavkováVloženo 02.07.2012 15:53
Souhlasím s Mirkem,stále se protahující agonie je už nesnesitelná a lidé jsou tak unavení a zbědovaní, že už ničemu a nikomu nevěří!!!!
Jsem pro to, aby se ujasnil den, hodina a sejděme se na náměstí, před úřadem vlády, pojďte všichni, kdo máte pocit, že je něco moc špatně a ukončíme tuto hrůzovládu.
Pokud tomu tak nebude, nic se nevyřeší!!!! Do voleb je dlouhá doba a volby jsou stejně zmanipulované.
[322]Ten DoleVloženo 09.07.2012 23:59
Lidi, lidi,

nechci být skeptik, ale takhle (očividným nezájmem, lhostejností) ten "socialismus", pardon tu "revoluci" (nápravu státu) nevybudujeme ...

1) copak vám je jedno, jak RYCHLE narůstá "veřejný dluh ČR" (tedy "každého z nás") ???
před chvílí BYL (už je zase větší) 164 718 154 236 4.9,- Kč
a přibližně na začátku dubna (asi 8.4.) byl 1 579 161 069 202,- Kč

takže zhruba za tři měsíce onen dluh narostl o zhruba 5,5 miliardy ...

- ve stejné výši, KOLIK je to (v součtu) "UŠETŘENÝCH" sociálních dávek (na kom hlavně?), porodného apod. ???

ač by (teoreticky) měl být onen dluh o těch 5,5 miliardy nižší, tak naopak ještě narostl ...

tedy znovu se ptám: TO JE VÁM (všem ...) JEDNO ???

POKUD NE, TA CO S TÍM (vším souvisejícím) UDĚLÁME ???

2) Přiznávám se, že si nedovedu představit: JAK ÚČINNĚ neplatit: "daně" (především ty z příjmu, sociální a zdravotní odvody /nevím, jak bych k tomu donutil svého zaměstnavatele, nehledě že ani nevím, zda vůbec ve skutečnosti co za mne platí bez ohledu na onu "akci občanské neposlušnosti),
nedovedu si představit neplatit elektřinu, plyn apod.

případně by sem mohli napsat (neplatiči) své "zkušenosti" za neplacení lichvářských úroků, úvěrů ...

3) Co mne ale napadlo,
co takhle zkusit začít VYBÍRAT své peníze Z BANK ???
- ty jsou na našich penězích ZÁVISLÉ, ne?
a TO, kdyby začalo hromadně, tak dříve nebo později be se TO jistě "objevilo" v těch našich "(NE)slavných" médiích
a vidělo by se JAK NA TO BY REAGOVALA VLÁDA a i ony (JAKOBY naše) CIZÍ BANKY,
JESTLI BY PRO NÁS MĚLY "POCHOPENÍ",
NEBO
JESTLI BY SE ZACHOVALY "MACEŠSKY", že by nám začaly BRÁNIT VE VÝBĚRU PENĚZ,
CO by (nejspíš?) mělo adekvátní "odpověď" (reakci) lidu,
a v tomto směru by bylo třeba, aby "protivládní iniciativy" veřejně (dopisem prezidentu, vládě, parlamentu ...) propagovaly, jak takovou "VÝZVU" (k lidu), tak i příslušné ZDŮVODNĚNÍ a odvislou výzvu (k politikům) o zahájení příslušného DIALOGU (za změnu škodlivých zákonů, trestní zodpovědnosti ČR-rozkrádačů atd.)

4) Takže (závěrem výše uvedeného) vyzývám "iniciativy", aby:
- nevyzývaly ostatní iniciativy (aby se "přidali" k nim k JEJICH programu),
ALE ABY volaly po VZÁJEMNÉ DOMLUVĚ NA SPOLEČNÉM POSTUPU podle SPOLEČNÝCH (souhlasných) bodů jejich "programů" ...

a LIDI vyzývám,
ABY PODPOŘILI (souhlasnými projevy, ochotou se zůčastnit "mítinků", šířením dál svým známym ...)
onen SPOLEČNÝ "BOJ" PROTI ŠKODLIVÝM PROJEVŮM (účinkům, důsledkům ...)
NA DESTRUKCI STÁTU !! oněmi "námi zvolenými" zástupci ...)
[323]StandaVloženo 10.07.2012 17:25
Poslouchám v rádiu cirkus ohledně žádosti o vydání paní Parkanové k trestnímu stíhání. Podle mne má být stíhán hlavně tehdejší premiér - tj. pan Topolánek, za to, že si za ministra vybral tak pitomou ženskou, a také předseda strany, která paní Parkanovou prosadila !
(doufám že mi paní Parkanová poděkuje, že jsem se jí zastal)
[324]PavelVloženo 11.07.2012 07:01
Nemazleme se s nimi. Hr na ně!!
[326]VláďaVloženo 11.07.2012 18:58
Prosim Vas dělejte už s tím něco v tý Praze,což nevidíte,jak nás Kalousek ,Nečas a celá vláda táhne ke dnu.Cožpak je to za ekonoma,že nevidí,že je zde třeba vyrábět,chovat a pěstovat.Jeho zvedání daní je nebezpečné a zavádějící.Nechte plků a začněte to docela ostře rozjíždět.
[327]JitkaVloženo 14.07.2012 11:48
Co se stalo s Holešovskou výzvou? Už dlouho se tady nepíše nic nového.
[328]KarlosVloženo 14.07.2012 21:15
Všem spolusympatizantům.
4 měsíce sleduji cvrkot v rybníku Holešovská výzva. Během této doby jsem se snažil aktivně zapojit do iniciativy, která zřejmě gradovala v dubnu, před celonárodním shromážděním. Po této akci došlo k totálnímu kolapsu této iniciativy. Otázkou je, zda krok Dělnické strany byl smělým výkřikem jejího vedení, nebo ( a k tomu se přikláním ) akcí BIS prostřednictvím prodloužené ruky DS. Tam kde stát nemůže sám veřejně zasáhnout, se vždy nějaký prostředek najde a účel světí prostředky. Další vývoj tomu mírně nasvědčuje. Iniciativa byla rozeštvána zevnitř. A to tím nejjednodušším způsobem. Bojem o vedení. A to ještě nejsme regulérní registrovanou iniciativou, ani stranou a nerozdělujeme státní peníze. Tedy! Nepohodlná aktivita občanů byla zadupána již v počátku. Dnes díky rozdrobení a rozmělnění zájmů iniciativ, které se hlásí k "odkazu" původní HV, je tato společná aktivita občanů zcela bezzubá. Kapitál v podobě masové podpory občanů byl promarněn během 14 dubnových dnů. Z vašich příspěvků vyplývá, že se nikomu nepodařilo proniknout do vrcholové struktury HV. Jak tedy má tato iniciativa prosazovat referendum, když není schopná reflektovat názory svých stoupenců. Po obdržení posledního Bulletinu původní HV musím konstatovat: HV je mrtvá! K tomuto závěru mne přinutilo právě poslední číslo bulletinu. V tomto čísle jsou příspěvky počínaje hnutím DUHA po burzu nepotřebného oblečení. Možná se mýlím, ale s původní myšlenkou této iniciativy se již nelze setkat. a/Je to náhoda? b/Je to záměr? c/Je to naše hloupost? Obávám se, že c je správně a opět zvítězila ješitnost. Díky osobním zájmům byla na dlouhou dobu promarněna šance na změnu. Nechali jsme převzít iniciativu mafii prostřednictvím zkorumpovaných politiků! Skuteční vládci v této zemi jsou regionální bossové ( ODS a ČSSD ), kteří vodí své loutky ve vládě, parlamentu, senátu, krajích, obcích, dotačních agenturách EU, státních a polostátních firmách ( ČD,ČEZ .... ). Nebo si myslíte, že kauza Rath, Pospíšil, ROPS Severozápad je jen náhoda? Teď se zbavují nepohodlných a těch kteří si mysleli, že již přerostli své kmotry. Vše s jediným cílem. Upevnit své pozice, před přikročením k dalším krokům.
Pokud současné vedení HV urychleně neosloví občany, nějakou smysluplnou sjednocující myšlenkou a nebude ochotno reflektovat názory svých příznivců ve větším měřítku, než se děje v současné době jsou všechny vaše i moje názory pouhým plkáním u piva a tedy ztraceným časem.
 
© www.holesovskavyzvasp.cz - vytvořte si také své webové stránky